Ιατρικό marketing

3 βασικά στοιχεία που θα πρέπει να γίνουν μέρος της ψηφιακής στρατηγικής σας.

[:]

Πλέον αποτελεί κοινό τόπο το γεγονός ότι ο κλάδος της υγείας στο σύνολό του τείνει να υστερεί σε σχέση με τους υπόλοιπους κλάδους στα πλαίσια του marketing και ειδικότερα του digital marketing.

Ωστόσο, η προσέλκυση και η συμμετοχή των ασθενών και των γιατρών απαιτεί τη χρήση του ψηφιακού marketing σε νοσοκομεία / κλινικές, φαρμακευτικές εταιρείες, ιατρούς, επαγγέλματα υγείας, κατασκευαστές ιατρικών οργάνων ή άλλους φορείς στο χώρο της υγείας.

Στις μέρες μας, το 84% των ασθενών κάνει τόσο online όσο και offline έρευνα για την επιλογή φορέα υγείας. Επίσης, το 44% των ασθενών που κάνει online αναζητήσεις προγραμματίζει ραντεβού μέσω του κινητού τηλεφώνου.

Το ιατρικό marketing είναι γεγονός! Αν ανήκετε στον κλάδο της υγείας και επιθυμείτε μια επιτυχημένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και προσοδοφόρα αποτελέσματα, παρατίθενται παρακάτω τρία βασικά στοιχεία που θα πρέπει να γίνουν μέρος της ψηφιακής στρατηγικής σας.

1) Μια ιστοσελίδα συμβατή με κινητά τηλέφωνα και tablets (κατασκευή ιστοσελίδας)

Σύμφωνα με μελέτη του Think with Google, περίπου το 1/3 των ασθενών χρησιμοποιεί τις κινητές συσκευές ή το tablet του σε καθημερινή βάση για να κάνει κάποια αναζήτηση ή / και για να κλείσει ραντεβού. Οι γιατροί τα χρησιμοποιούν συνήθως στο γραφείο τους για να βοηθήσουν τους ασθενείς τους να μάθουν τις διαδικασίες και τα φάρμακα, καθώς και για να έχουν άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες, ανεξαρτήτως της θέσης τους. Με το συνεχώς αυξανόμενο ποσοστό χρήσης του διαδικτύου μέσω κινητού σε σχέση με τον υπολογιστή, οι φορείς υγειονομικής περίθαλψης θα πρέπει να εξετάσουν τα οφέλη του σχεδιασμού μια συμβατής ιστοσελίδας.

Μια τέτοια ιστοσελίδα είναι κατάλληλα σχεδιασμένη για να προσαρμόζεται στο μέγεθος της οθόνης της συσκευής που προβάλλεται. Επειδή τα στοιχεία της ιστοσελίδας προσαρμόζονται στο πρόγραμμα περιήγησης, το περιεχόμενο είναι πιο εύκολο να διαβαστεί και επιτρέπει την περιήγηση με ελάχιστη αλλαγή μεγέθους, ζουμ και κύλισης. Παρά το γεγονός ότι η ανάπτυξη τέτοιας ιστοσελίδας απαιτεί μεγαλύτερη προσπάθεια στην αρχή, προσφέρει μια συνεκτική ψηφιακή εμπειρία για το κοινό σας – διασφαλίζοντας τη συνοχή σε ένα ευρύ φάσμα συσκευών, συμπεριλαμβανομένων των υπολογιστών, tablets και smartphones.Επιπλέον, η διαχείριση μιας συμβατής αποτελεσματικής ιστοσελίδας επιτρέπει στους φορείς υγείας να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη μιας ενιαίας, ισχυρής ψηφιακής στρατηγικής.

2) Βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Optimization)

Με ένα διαρκώς αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να βρουν πληροφορίες που σχετίζονται με την υγεία και την ιατρική, είναι σημαντικό να αναπτύξει ο οργανισμός σας μια στρατηγική για τη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO), που επιτρέπει σε ένα δυνητικό πελάτη να σας βρει όταν διεξάγει μια online έρευνα.

Σε έναν τέτοιο κλάδο, υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός στον όγκο αναζητήσεων. Για παράδειγμα, αν ένα κοντινό ιατρείο έχει μια πιο αποτελεσματική στρατηγική SEO από τη δική σας, θα εμφανιστεί υψηλότερα στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης από εσάς. Μέσω μιας εξαιρετικά στοχευμένης στρατηγικής SEO, μπορείτε να βελτιώσετε τη θέση σας στη μηχανή αναζήτησης και τη συνολική παρουσία σας στο Διαδίκτυο.

Ψάξτε για λέξεις-κλειδιά με τις οποίες κάνουν αναζήτηση οι ασθενείς, οι γιατροί και οι επαγγελματίες του τομέα της υγείας και που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ψάξετε υπηρεσίες παρόμοιες με τη δική σας. Υπάρχουν αρκετά εργαλεία λέξεων-κλειδιών που μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό με τις κατάλληλες λέξεις – κλειδιά.

Επιλέξτε μια σχετική λέξη-κλειδί για κάθε μία από τις σελίδες της ιστοσελίδας σας, καθώς και για οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο δημιουργείτε και δημοσιεύετε. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά δεν θα πρέπει να παραμείνουν για πάντα, καθώς οι συνεχείς ενημερώσεις της Google κάνουν αναγκαία την ανάλυση της απόδοσης της κάθε λέξης και την αναπροσαρμογή τους.

3) Δημιουργία περιεχομένου (content marketing)

Είναι αδύνατο να χτιστεί μια επιτυχημένη στρατηγική SEO χωρίς το σωστό περιεχόμενο. Για να επιτύχουν την ανάπτυξη του κλάδου της υγειονομικής περίθαλψης, οι εταιρείες πρέπει να παράγουν συνεχώς νέο περιεχόμενο που τους βοηθάει στο να εντοπίζονται από υποψήφιους πελάτες.Δημοσιεύσεις σε blogs, ενημερώσεις σε social media, βίντεο, e-books, σεμινάρια και πολλά άλλα, αποτελούν το περιεχόμενο που θα πρέπει να δημοσιεύετε, ώστε να κάνετε γνωστό το όνομά σας στο Διαδίκτυο και να εμφανίζεστε στα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης και στα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιεί το κοινό για το οποίο ενδιαφέρεστε.

Αυτό το περιεχόμενο, όταν είναι δημιουργημένο σωστά, θα βελτιώσει τη θέση σας στις μηχανές αναζήτησης και θα αυξήσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, καθώς επίσης θα δώσει ώθηση στις πωλήσεις σας, ενθαρρύνοντάς υποψήφιους πελάτες να επισκεφθούν την κλινική ή το νοσοκομείο σας για τις ανάγκες της υγείας τους ή να κάνουν κάποια αγορά. Το σωστό περιεχόμενο κεντρίζει το ενδιαφέρον, και πολλές φορές οδηγεί επιτυχώς σε μια επιθυμητή ενέργεια, όπως το κλικ στα κουμπιά «Επόμενο» ή «Μάθετε περισσότερα», στον προγραμματισμό κάποιου ραντεβού, ή την αγορά υγειονομικού εξοπλισμού και προμηθειών.

Εμπιστευτείτε την Digital Tempo, ένα digital agency εξειδικευμένο στο ιατρικό marketing! Περισσότερες πληροφορίες στο 210 6082271 ή στο 6948 759969 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.

Νίκος Παπαδόπουλος CEO @ Digital Tempo

nikos papadopoulos