Αδυνάτισμα, Διατροφή

Συμβουλές για μετά το Πάσχα


ioanna evaggelou Ιωάννα Ευαγγέλου - Διαιτολόγος - Διατροφολόγος στη Λάρισα

Εξειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές και την Παχυσαρκία

Ειδίκευση στη Μεγιστοποίηση της Αθλητικής Απόδοσης - life coaching & mentoring

Website: www.ioannaevaggelou.grEmail: info@ioannaevaggelou.gr


Το Πάσχα πέρασε…. Κινητή εορτή αλλά η ανησυχία όλων μας για την εικόνα του σώματός μας στην παραλία μείνει σταθερή, αμέσως μετά από αυτό!

Δεν είναι τυχαίο που όλοι σπεύδουν, να εγγραφούν σε γυμναστήριο, να ξεκινήσουν περπάτημα ή να επισκεφθούν διαιτολόγο.

Ξέρουμε ότι το κίνητρο αυτό είναι λάθος, αλλά παραμένει κίνητρο!

Παρακάτω παραθέτω μερικές συμβουλές, ώστε το αποτέλεσμα της απώλειας σωματικού βάρους να συνεπάγεται σε σωματικό λίπος, και όχι σε υγρά ή μύες (το οποίο θα ήταν η απόλυτη καταστροφή).

  1. Επιλέγουμε εποχιακά φρούτα και λαχανικά

Οι καλοκαιρινές τροφές έχουν τη δική τους γοητεία και τα δικά τους οφέλη για την υγεία. Πάντα τα επιλέγουμε φρεσκοκομμένα, για να αποκομίσουμε τα οφέλη που μπορούν να μας προσφέρουν ( μάνγκο, δαμάσκηνα, ντομάτες, μούρα, καρπούζι, πεπόνι, φράουλες ).

  1. Παραμένουμε ενυδατωμένοι

Οι περισσότερες διαδικασίες μέσα μας, γίνονται παρουσία νερού, με αποτέλεσμα στο τέλος κάθε μέρας, να έχουμε ξοδέψει περίπου 1 με 1.5  λίτρο! Αυτό πρέπει να το ξαναδώσουμε στο σώμα μας, για την επόμενη ημέρα! Αν δεν το αναπληρώσουμε, θα δούμε τα πρώτα συμπτώματα αφυδάτωσης ( πονοκέφαλος, ζαλάδα, κράμπες ). Ένας τρόπος για να ελένξουμε την ενυδάτωσή μας, είναι κοιτώντας τα ούρα μας! Πρέπει να είναι λευκά διάφανα.

  1. Επιλέγουμε φρέσκους χυμούς

Με την αύξηση της θερμοκρασίας θα διψάμε πιο συχνά, πράγμα που θα μας κάνει να προσφύγουμε σε κρύα ποτά και ενεργειακά ποτά, επικίνδυνα μακροπρόθεσμα. Κάθε φορά που αισθανόμαστε δίψα, προτιμούμε να πιούμε χυμό πορτοκαλιού ή καρπουζιού.

  1. Μπάρες και ωμοί ξηροί καρποί, για ελαφρύτερα σνακ

Σχεδιάζουμε μόνοι μας το σνακ, από ξηρούς καρπούς, σπόρους και ξερά φρούτα και τα καταναλώνουμε σαν σνακ ( περίπου 2 κ. σούπας ). Έτσι θα λάβουμε μέταλλα, Ω λιπαρά και ασβέστιο!

  1. Εμπιστευόμαστε το σώμα μας

Μετά από 2-3 μέρες υπερφαγίας δεν βάζουμε σωματικό λίπος. Η παραίτηση έπειτα, οι τύψεις και οι σκέψεις μας είναι αυτές που μας μπλοκάρουν! Πρέπει να ξεχάσουμε την περίοδο των γιορτών και ό,τι αυτό σημαίνει για εμάς διατροφικά και να προχωρήσουμε!

  1. Ξεχνάμε τη λέξη “δίαιτα” και επικεντρονώμαστε στην έννοια της “Φροντίδας”.
  • Γευματική επίγνωση: βαθμολογούμε κάθε φορά την πείνα και τον κορεσμό, ώστε να ξέρουμε πότε να αρχίσουμε και να σταματήσουμε αντίστοιχα!
  • Φυσική δραστηριότητα: ενεργοποιούμαστε και το σώμα μας θα μας ανταμείψει. Και μετά, δεν θα μπορούμε χωρίς να βγούμε έξω για ένα περίπατο ή να πάμε για κολύμπι!
  • Ποιοτικός ύπνος: το Α και το Ω της ευεξίας.