Ιατρικό marketing

2018: Τα 5 trends για το Ιατρικό Marketing

Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα το πιο πιθανό είναι ότι τα επόμενα 3 χρόνια θα αποδειχτούν πιο κρίσιμα για τον ιατρικό κλάδο από ό, τι τα τελευταία 50 χρόνια! Για τους ανθρώπους που δουλεύουν στον κλάδο της υγείας, είναι σημαντικό να επανεξετάσουν τους τρόπους προβολής και προώθησης και να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική τους στο μάρκετινγκ.

Η νέα χρονιά είναι μια ευκαιρία να επαναπροσδιορίσετε τα σχέδια σας, σχετικά με τις προσπάθειες που πρέπει να καταβάλετε. Σε αυτό το άρθρο θα έχετε την ευκαιρία να ανακαλύψετε τις 5 τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορούν να σας πάνε στο επόμενο επίπεδο.

  1. Εξετάστε το Influencer Marketing
    Η ανάγκη για Influencer Marketing είναι πιο σημαντική από ποτέ. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, σχεδόν το 71% των ασθενών είναι πιο πιθανό να κλείσουν ραντεβού με βάση μια αναφορά που έγινε από κάποιον στα κοινωνικά δίκτυα. Ένας influencer είναι κάποιος που έχει ήδη κερδίσει την προσοχή και την αφοσίωση του κοινού-στόχου σας. Μπορείτε να ζητήσετε από οποιονδήποτε influencer,  που είναι καταξιωμένος στον χώρο του να κάνει μια αναφορά για εσάς στο κοινό του και να υποστηρίξει τα προϊόντα ή και τις υπηρεσίες σας. Το influencer marketing μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ακόμα και αν δεν είστε γνωστός ή είστε νέος στην αγορά. Περισσότεροι influencers σημαίνει περισσότερα ραντεβού και αυξημένες συστάσεις. Ξεκίνησαν και στην Ελλάδα να λειτουργούν πλατφόρμες για να βρίσκετε εύκολα influencers όπως το Influential.gr 
  2. Δημιουργήστε έξυπνο περιεχόμενο
    Το έξυπνο περιεχόμενο, που μπορεί να το συναντήσετε και ως δυναμικό περιεχόμενο ή προσαρμοστικό περιεχόμενο, είναι ο πιο ισχυρός πυλώνας των καμπανιών του ψηφιακού σας μάρκετινγκ. Το δυναμικό περιεχόμενο «μιλάει» στο κοινό-στόχο σας – σαν να το γνωρίζετε. Όσο περισσότερο γνωρίζετε το κοινό-στόχο σας, τόσο πιθανότερο είναι να αυξήσετε το πελατολόγιό σας. Ακούστε προσεκτικά τι ακριβώς σας αναφέρουν στα ραντεβού, στις συζητήσεις, στις ερωτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα και μετατρέψτε τα σε πολύτιμο περιεχόμενο στη σελίδα σας (blog).
  3. Ενίσχυση της παρουσίας σας στα social media
    Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι ασθενείς προτιμούν να έχουν εύκολη πρόσβαση στη βοήθεια και τις υπηρεσίες που χρειάζονται. Δεν θέλουν να κάνουν ένα τηλεφώνημα και να μένουν σε αναμονή ή να στείλουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να περιμένουν ώρες για μια απάντηση. Οι ασθενείς σας θέλουν να δημοσιεύσουν ένα σχόλιο στο Facebook ή να σας στείλουν ένα μήνυμα. Σύμφωνα με έρευνα πάνω από το 70% των ασθενών πριν κλείσουν ραντεβού θα κοιτάξουν ή θα αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για εσάς στα κοινωνικά δίκτυα. Οι ενημερώσεις θα πρέπει να είναι συχνές, χρήσιμες και να συνοδεύονται με φωτογραφίες ή ακόμα καλύτερα με video.
  4. Επενδύστε σε Video
    Το 2018 λέγεται ότι ήταν η χρονιά του βίντεο, για όλους τους κλάδους, συμπεριλαμβανομένου και του τομέα της υγειονομικής περίθαλψης. Τα video κερδίζουν την προσοχή του κοινού, προσφέρουν μεγαλύτερο engagement, φέρνουν τον ασθενή πιο κοντά στον θεράποντα γιατρό και στατιστικά κάνουν τους ανθρώπους να σας εμπιστεύονται περισσότερο και να σας νιώθουν πιο οικείο. Από τα διάφορα είδη βίντεο, το live video λέγεται ότι προσελκύει τη μεγαλύτερη προσοχή μέχρι στιγμής.
  5. Συγκέντρωση περισσότερες κριτικές / αναφορές ασθενών (testimonials)
    To word of mouth που ακόμα λειτουργεί έχει μεταφερθεί στις online κριτικές / αναφορές στο διαδίκτυο. Τα Testimonials μπορούν να περιλαμβάνουν αναφορές ασθενών, μαρτυρίες και μελέτες περιπτώσεων. Σύμφωνα με μια αναφορά, σχεδόν οι 1 στους 4 πλέον ασθενείς ψάχνουν τις online κριτικές πριν επιλέξουν έναν πάροχο υγειονομικής περίθαλψης. Ειδικότερα σε πιο σημανντικά θέματα υγείας, το ποσοστό μπορεί να προσεγγίσει και το 50%, ακόμη και το 60%! Ένας καλός τρόπος για να ενθαρρύνετε τους ασθενείς να δημοσιεύουν κριτικές είναι μέσω αυτοματοποιημένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή SMS, μετά από κάθε επίσκεψη στο ιατρείο σας.

Αν θέλετε να παραμείνετε στην κορυφή ενός συνεχώς εξελισσόμενου ψηφιακού τοπίου και να διασφαλίσετε την καλύτερη δυνατή θέση σε έναν ισχυρό ανταγωνισμό, όσον αφορά την ανάπτυξη και την πελατεία σας, θα πρέπει να συνεχίσετε με πολλές, δημιουργικές και σύγχρονες αλλαγές. Αυτός είναι ένας από τους πολλούς, βασικούς λόγους για τους οποίους οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης επιλέγουν να συνεργαστούν με ένα digital agency εξιδεικευμένο στο ιατρικό marketing όπως η ForthRight.