Ιατρικό marketing

Οι ασθενείς γίνονται πλέον ερευνητές!

[:]

Το διαδίκτυο έχει αλλάξει και αλλάζει ριζικά τον τρόπο που αντιλαμβάνονται και ανταποκρίνονται οι ασθενείς στις ιατρικές υπηρεσίες. Ο ασθενής δεν είναι πλέον πρόθυμος να δεχτεί τυφλά τη διάγνωση και τη θεραπεία που θα του προτείνει ένας ιατρός. Κάνει τη δική του έρευνα, διερευνά και μελετά τα συμπτώματα, τις συνθήκες και τις θεραπευτικές επιλογές.

Στη συνέχεια προχωρά στην επιλογή ιατρού, έχοντας  πρώτα διαβάσει άρθρα του, έχοντας επισκεφτεί την ιστοσελίδα του και πολλές φορές έχοντας αναζητήσει τον ιατρό και στο facebook. Βλέπει και λαμβάνει υπόψη του αξιολογήσεις που έχουν γίνει από άλλους χρήστες στο διαδίκτυο για εκείνον πριν πραγματοποιήσει οποιαδήποτε επίσκεψη.

Πολλές φορές αναλαμβάνει την ευθύνη για την υγεία του και λαμβάνει από μόνος του αποφάσεις που μπορεί να την επηρεάσουν σημαντικά.  Ο ιατρός δεν έχει πλέον τον μόνο λόγο για τη θεραπεία, τα νοσοκομεία, τα φάρμακα που θα λάβει ο ασθενής.

Σύμφωνα με νέες έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί:

  1. Σχεδόν ένας στους δύο ενήλικες έχει ψάξει στο διαδίκτυο για να ανακαλύψει την ιατρική του κατάσταση.
  2. Το 72% των χρηστών του διαδικτύου δηλώνει ότι είδε online πληροφορίες για την υγεία πρόσφατα.
  3. Το 47% των χρηστών του διαδικτύου αναζητά πληροφορίες σχετικά με τους ιατρούς ή άλλους επαγγελματίες υγείας.
  4. Το 38% των χρηστών του διαδικτύου αναζητά πληροφορίες για νοσοκομεία και άλλες ιατρικές εγκαταστάσεις.
  5. Τα πιο συχνά θέματα προς αναζήτησης από τους online χρήστες είναι ασθένειες ή συμπτώματα. Επίσης, πραγματοποιούν αναζητήσεις για θεραπείες αλλά και ιατρούς ή άλλα επαγγέλματα υγείας.

Πρέπει να γίνει κατανοητό από την ιατρική κοινότητα, ότι ο τρόπος που λειτουργούν οι ασθενείς τους όταν χρειαστούν κάποια συγκεκριμένη ειδικότητα, δεν απέχει πολύ από τη διαδικασία που ακολουθούν όταν αναζητούν καταναλωτικά προϊόντα ή υπηρεσίες. Ως εκ τούτου θα πρέπει να λάβουν υπ’ όψιν τα κανάλια πληροφόρησης των ασθενών, τα κριτήρια επιλογής τους, την τοποθεσία τους και πολλά άλλα και να βρουν τρόπους να ενταχθούν σε αυτά.

Με τη χρήση σωστών πρακτικών και τη βοήθεια της τεχνολογίας αυτό μπορεί να επιτευχθεί πολύ εύκολα! Δεδομένου ότι ο χρόνος που αφιερώνουν πλέον οι άνθρωποι περιηγούμενοι στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα αυξάνεται συνεχώς, το ιατρικό marketing φαίνεται να αποτελεί τον καταλληλότερο τρόπο προβολής των ιατρών και των υπηρεσιών τους.

H ForthRight αποτελεί την 1η επιλογή των ιατρών για την προβολή τους στο διαδίκτυο.