Ιατρικό marketing

Τα ψηφιακά κανάλια ξεπερνούν το παραδοσιακό μάρκετινγκ στον χώρο της υγείας

[:]

Ο Νίκος Παπαδόπουλος, ιδρυτής της Digital Tempo, μας ενημερώνει για την απόδοση που έχουν τα ψηφιακά μέσα σε σχέση με τα παραδοσιακά.

Η τάση που παρατηρούμε τα τελευταία τρία χρόνια είναι να αναπτύσσεται το ψηφιακό ιατρικό marketing σε αντίθεση με την πτωτική πορεία του παραδοσιακού marketing. Αυτή η τάση συνεχίστηκε και το 2016 με εντονότερους ρυθμούς. Τα ψηφιακά ξεπέρασαν τα παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ σε δαπάνη αλλά και σε απόδοση. Αυτό ισχύει στην πραγματικότητα για όλους τους τομείς της οικονομίας αλλά ειδικότερα το παρατηρούμε περισσότερο στον κλάδο της υγείας.

Η μελέτη που έγινε από την εταιρεία MM&M δείχνει ότι η μεγαλύτερη αύξηση των προϋπολογισμών μάρκετινγκ  πραγματοποιήθηκε στους κλάδους των φαρμάκων, των βιοτεχνολογικών προϊόντων και ιατρικών συσκευών και στην παροχή ιατρικών υπηρεσιών.  Μεγάλη επένδυση έγινε στα κανάλια του διαδικτύου όπως τα κοινωνικά μέσα, τις εφαρμογές για κινητά / tablet και τα portals υγείας. Τα νοσοκομεία και η προβολή τους, επίσης εστιάζει στα ψηφιακά κανάλια με έντονα ανοδικούς ρυθμούς.

Σύμφωνα με το Think with Google διαπιστώθηκε ότι:

  • Το 77% των ασθενών χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης πριν από την κράτηση ραντεβού
  • Η αναζήτηση οδηγεί σχεδόν τρεις φορές περισσότερους επισκέπτες σε χώρους νοσοκομείων και σε ιατρεία σε σύγκριση με τα υπόλοιπα κανάλια του παραδοσιακού marketing
  • Το 44% των ασθενών που ερευνά τα νοσοκομεία μέσω μιας κινητής συσκευής είναι έτοιμο να προγραμματίσει το ραντεβού μέσω διαδικτύου
  • Πριν από τη στιγμή του ραντεβού, οι ασθενείς συνήθως αναζητούν πληροφορίες για τα  συμπτώματα της ασθένειάς τους και τις εναλλακτικές θεραπείες που υπάρχουν

Για την καλύτερη προβολή σας στο διαδίκτυο εμπιστευτείτε την Digital Tempo, ένα digital agency εξειδικευμένο στο ιατρικό marketing. Επικοινωνήστε τώρα στο 210 6082271 ή με email στο info@forthright.gr