Νευρολογία - Ψυχιατρική, Υγεία

Πάσχω από Χρόνιο Άγχος. Τι να κάνω για την αντιμετώπιση του

Χρόνια Άγχος Αντιμετώπιση
[:]

Οι εξαντλητικοί ρυθμοί της καθημερινότητας καθώς και η γρήγορη και αγχωτική ροή της σύγχρονης ζωής δημιουργούν έντονο άγχος. Στην ουσία το χρόνιο άγχος είναι η ανταπόκριση του οργανισμού μας σε όλη αυτή την συναισθηματική πίεση που υφίσταται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για να μην το αφήσουμε να μας καταβάλλει πλήρως και να επιτύχουμε την αντιμετώπιση του χρόνιου άγχους, θα πρέπει να γνωρίσουμε το Χρόνιο Άγχος και τα συμπτώματα του με σκοπό την αποφυγή σωματικής και κυρίως ψυχικής νόσου.

Χρόνιο Άγχος (στρες) και Αντιμετώπιση

Στην πραγματικότητα το κλειδί για την αντιμετώπιση του χρόνιου άγχους το κρατάμε εμείς οι ίδιοι. Με μια συνειδητοποιημένη προσπάθεια αλλαγής του τρόπου ζωής, η ένταξη της γυμναστικής στην καθημερινότητα μας, η διατήρηση ισορροπίας μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση του χρόνιου άγχους.

Ξεκουραστείτε και κοιμηθείτε σωστά. Είναι αποδεδειγμένο πως το χρόνιο άγχος προκαλεί αϋπνία. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα το άτομο να αισθάνεται ληθαργικό και να μην μπορεί να συγκεντρωθεί στην δουλειά του. Κατά συνέπεια, θα έχει μειωμένη απόδοση και θα αποκτήσει περαιτέρω άγχος. Ως εκ τούτου:

  • Διατηρήστε ένα σταθερό κύκλο ύπνου – αφύπνισης
  • Μην πίνετε καφεϊνούχα ποτά, τουλάχιστον 4 ώρες πριν πέσετε για ύπνο

Κάντε μικρά διαλλείματα στη δουλειά. Διαχειριστείτε τον χρόνο και την δουλειά σας έτσι ώστε να τηρείτε τις προθεσμίες σας αλλά χωρίς να δουλεύετε αδιάλειπτα.

Γυμναστείτε. Ακόμα και αν δεν έχετε χρόνο να πάτε στο γυμναστήριο, πηγαίντε έναν περίπατο, τουλάχιστον μισή ώρα κάθε ημέρα. Με αυτόν τον τρόπο και θα διώξετε το άγχος αλλά και θα βοηθήσετε την συνολική σας υγεία. Μην ξεχνάτε πως με την γυμναστική ο οργανισμός μας εκκρίνει ενδορφίνες, οι οποίες μας βοηθούν να αισθανόμαστε ευτυχία και ηρεμία.

Αλλάξτε διατροφικές συνήθειες. Αποκτήστε μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή. Αν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος τότε δοκιμάστε να φάτε τρία γεύματα την ημέρα, πλούσια σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υδατάνθρακες για να ενισχύσετε το ενεργειακό σας σύστημα.

Κάντε διαλογισμό. Είναι η νέα μόδα της εποχής, άλλωστε! Κάντε διαλογισμό, ξεκινήστε yoga και ηρεμήστε το μυαλό σας.

Ακούστε μουσική. Μια από τις πιο αποδοτικές τεχνικές για να ηρεμήσετε είναι να ακούσετε ήρεμη και απαλή μουσική. Η μουσική ηρεμεί το μυαλό και σας ταξιδεύει μακριά από τα άγχη της καθημερινότητας. Μάλιστα, πολλά κέντρα χρησιμοποιούν τη μουσική ως μέσο θεραπείας του άγχους.

Σε κάθε περίπτωση, αν αυτά τα μέτρα δεν σας βοηθήσουν με το χρόνιο άγχος σας, τότε συμβουλευτείτε έναν εξειδικευμένο ψυχοθεραπευτή για να μπορέσετε να ελέγξετε και να αντιμετωπίσετε το χρόνιο άγχος.