Αδυνάτισμα, Διατροφή

Χημική Δίαιτα – Ποιες τροφές επιτρέπονται και ποιες απαγορεύονται

[:]

Η χημική δίαιτα αποτελεί έναν εναλλακτικό τρόπο μείωσης των περιττών κιλών που τόσο σας ταλαιπωρούν. Το απαιτητικό πρόγραμμα και οι αυξημένες ώρες απουσίας από το σπίτι, προκαλούν ανεπιθύμητες αυξήσεις κιλών, αφού κανείς ενδίδει ευκολότερα σε γευστικούς «πειρασμούς».

Σίγουρα όλοι έχουμε διαβάσει ή και δοκιμάσει δίαιτες που υπόσχονται «θαύματα» μέσα σε λίγες μόνο μέρες. Άλλες δίαιτες περιορίζουν τις ποσότητες των γευμάτων σε πολύ μεγάλο βαθμό προκαλώντας αδυναμία και έλλειψη θρεπτικών συστατικών και βιταμινών. Τέτοιες δίαιτες προϋποθέτουν το ζύγισμα των μερίδων και την θερμιδομέτρηση των τροφών. Ωστόσο, στην πλειοψηφία τους, τα αποτελέσματα δεν είναι τα επιθυμητά, παρά τις απαιτητικές προσπάθειες που προϋποθέτουν.

Για να αποφύγετε, λοιπόν, τέτοιες σκληρές και συνήθως ανώφελες δίαιτες, σας παρουσιάζουμε τη χημική δίαιτα που χαρίζει σημαντική απώλεια κιλών χωρίς να στερείστε γεύματα. Τα αποτελέσματα είναι θεαματικά, αφού χαρίζει απώλεια μέχρι και 4 κιλών την εβδομάδα. Αυτό επιτυγχάνεται εξαιτίας του χημικού σοκ, στο οποίο υποβάλλεται ο οργανισμός, λόγω της απότομης αλλαγής στα είδη τροφών που καταναλώνονται.

Για τη χημική δίαιτα ακολουθείστε απεριόριστα γεύματα μόνο των παρακάτω τροφών, αποφεύγοντας αυστηρά τις τροφές που απαγορεύονται.

Πείτε ΝΑΙ σε:

  • Όλα τα είδη κρέατος: πουλερικά, χοιρινό, μοσχάρι, αρνί, κλπ.
  • Όλα τα είδη ψαριών και κονσέρβες ψαριών που περιέχουν νερό
  • Όλα τα λαχανικά: σπανάκι, μπρόκολο, ρόκα, βλήτα, πράσο, λάχανο, καρότο, κουνουπίδι, κλπ.
  • Όλες τις σαλάτες: πιπεριές, μαρούλι, ντομάτες, αγγούρι, κρεμμύδι, χόρτα, παντζάρι, κλπ.
  • Όλα τα φρούτα: μήλο, αχλάδι, πορτοκάλι, ροδάκινο, κλπ.
  • Αυγά μαγειρεμένα με οποιοδήποτε τρόπο
  • Νερό, καφέ και τσάι (μόνο με ζαχαρίνες)

Μπορείτε να προσθέσετε στα γεύματα σας αλάτι, πιπέρι, σκόρδο, λάδι, λεμόνι, ξύδι και μπαχαρικά.

Πείτε ΟΧΙ σε:

  • Αναψυκτικά, χυμούς, γλυκά και οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη
  • Τηγανιτές τροφές ή γεύματα που περιέχουν σάλτσες
  • Υδατάνθρακες: ψωμί, μακαρόνια, αλεύρι, ρύζι
  • Γαλακτοκομικά: γάλα, γιαούρτι, τυριά
  • Λαδερά γεύματα: φακές, μπάμιες, φασολάκια, κλπ.
  • Ξηρούς καρπούς, φιστίκια, φουντούκια

Είναι σημαντικό να θυμάστε:

  • Όπως σε όλες τις δίαιτες, έτσι και στη χημική, πρέπει να συμβουλευτείτε έναν ειδικό διατροφολόγο για να δημιουργήσει το κατάλληλο πλάνο για εσάς και τις ανάγκες σας.
  • Πρέπει να ενυδατώνεστε, χωρίς να ξεχνάτε τις πολυβιταμίνες σας.
  • Δεν χρειάζεται να αρνείστε προτάσεις για εξόδους. Επιλέξτε ψητό κρέας ή ψάρι με βραστά λαχανικά ή σαλάτα.
  • Συνδυάστε τη χημική δίαιτα με γυμναστική για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.
  • Η δίαιτα αυτή δεν συνίσταται για περισσότερο από ενάμιση μήνα.