Ειδήσεις - Νέα, Ιατρικό marketing

Ο άνθρωπος που άλλαξε το ιατρικό marketing στην Ελλάδα

[:]

Είναι ένας άνθρωπος που δεν του αρέσει να μιλάει για τον εαυτό του αλλά δεν του αρέσει και να μην απαντάει σε ερωτήσεις. Ο Νίκος Παπαδόπουλος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα πλέον και στην Κύπρο στον τομέα του marketing με εξειδίκευση στο ιατρικό μαρκετινγκ. Είναι ο ιδρυτής της Forthright, μιας διαφημιστικής εταιρείας εξειδικευμένης στο ιατρικό marketing και όπως υποστηρίζει νιώθει τυχερός που έχει στο πλάι του μια δυνατή ομάδα και πολλούς και καλούς συνεργάτες.

Ο ιδρυτής της Forthright, λοιπόν, μιλά αποκλειστικά στo iygeia.

Πως προέκυψε η ιδέα δημιουργίας μιας διαφημιστικής εξειδικευμένης στο ιατρικό marketing; 

Η αλήθεια είναι ότι όταν δημιουργήθηκε η τότε Digital Tempo (Forthright σήμερα) το 2015 δεν είχα στο μυαλό μου το ιατρικό marketing και την εξειδίκευση της εταιρείας σε αυτό. Μετά το πέρας του πρώτου όμως χρόνου παρατήρησα ότι ο κλάδος της υγείας γενικότερα στην Ελλάδα έχει μένει αρκετά πίσω. Σε πολλές συναντήσεις πλέον που κάνω σήμερα αναφέρω ότι ο κλάδος της υγείας προσομοιάζει αρκετά με τον κλάδο του τουρισμού 15 χρόνια πριν, τότε που κανένας ξενοδόχος δεν πίστευε στην δυναμική του internet ενώ τώρα το 80%-90% των κρατήσεων είναι online. Συνεπώς, ήταν μια ευκαιρία η εταιρεία να στραφεί στον κλάδο της υγείας και να εξειδικευτεί στον τομέα αφού υπήρχαν ελάχιστες εταιρείες και οι περισσότερες μικρές και όχι οργανωμένες σωστά.

Ο κόσμος εμπιστεύεται το διαδίκτυο για θέματα υγείας; 

Η απάντηση είναι ξεκάθαρα ΝΑΙ. Ο κόσμος εμπιστεύεται το διαδίκτυο αρκετά και πλέον το χρησιμοποιεί σαν τον προσωπικό του σύμβουλο σε θέματα υγείας. Σήμερα στην Ελλάδα 8 στους 10 Έλληνες πλοηγούνται στο διαδίκτυο και μάλιστα το 71% σε καθημερινή βάση με μέσο χρόνο χρήσης κοντά στις 3 ώρες!

Αναφορικά τώρα με τον κλάδο της υγείας, το 80% των ατόμων που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο αναζητά πληροφορίες για θέματα υγείας μέσα σε αυτό. Σε έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών μάλιστα προέκυψε ότι το 70% δήλωσε ότι επισκέφθηκε ιατρό που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο ενώ 2 στους 3 αναζητούν πληροφορίες για τα συμπτώματα σε ιστοσελίδες, στα social media και στο youtube.

Τι έχει πετύχει η Forthright αυτά τα χρόνια στον χώρο του ιατρικού marketing; 

Το αν πέτυχε ή όχι, είναι πάντοτε υποκειμενικό. Αυτό όμως που δεν είναι υποκειμενικό είναι τα νούμερα και τα αποτελέσματα. Μέσα στα 4 χρόνια που ασχολούμαστε με το ιατρικό marketing η Forthright έχει να επιδείξει περισσότερες από 200 συνεργασίες στον ιατρικό χώρο, οι περισσότερες εκ των οποίων είναι σήμερα που μιλάμε ενεργές. Πλέον οι ιατροί, τα φαρμακεία, κλινικές και οι φαρμακοβιομηχανίες δείχνουν έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους στη Forthright στα θέματα του ιατρικού marketing. Το κυριότερο όμως που έχουμε πετύχει είναι να εκπαιδεύσουμε έναν κλάδο στις νέες τεχνολογίες, στον κόσμο του διαδικτύου και να προσπαθήσουμε να φέρουμε τον επαγγελματία υγείας κοντά στον ασθενή, να τον κάνουμε πιο προσιτό.

Που έχει καινοτομήσει η Forthright σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρείες;

Εγώ προσωπικά και η ομάδα μου, θέτουμε ψηλά τον πήχη και προσπαθούμε πάντα για το καλύτερο. Ο στόχος για εμάς, ήταν να προσφέρουμε υπηρεσίες που παρέχουν οι μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες σε Νέα Υόρκη και Λονδίνο αλλά στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στον ιατρικό χώρο. Γι’αυτό και χρειάστηκε να καινοτομήσουμε σε αρκετά σημεία ώστε να μπορέσουμε να το καταφέρουμε.

Θα ήθελα να σας τονίσω κάποια πράγματα

Η εκπαίδευση για εμάς αποτελεί προτεραιότητα γι’ αυτό και είμαστε από τις λίγες εταιρείες στην Ελλάδα σε αριθμό πιστοποιημένων ανθρώπων σε Google & στο Facebook.

Είμαστε από τις λίγες διαφημιστικές που διαθέτουμε δικό μας studio παραγωγής video στα γραφεία μας και διαθέτουμε και δικό μας studio ηχογράφησης.

H εικόνα για εμάς παίζει σημαντικό ρόλο και έχουμε επενδύσει αρκετά και σε εξοπλισμό και σε άτομα στο γραφιστικό κομμάτι με video animations.

Τελευταία, επενδύσαμε στη δημιουργία podcasts ώστε να πάμε ακόμα ένα βήμα παρακάτω στις παρεχόμενες υπηρεσίες και επενδύουμε στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence) δημιουργώντας προγράμματα εξειδικευμένα για τον ιατρικό χώρο.

Όλα αυτά ακούγονται πραγματικά εντυπωσιακά αλλά τα χρειάζεται σήμερα ένας γιατρός;

Ολες οι παρεχόμενες υπηρεσίες δεν δημιουργήθηκαν από την πρώτη μέρα λειτουργίας της εταιρείας αλλά σταδιακά και βάση των αναγκών που προέκυπταν και των απαιτήσεων των συνεργατών – ιατρών. Συνεπώς η απάντηση είναι ναι, ο επαγγελματίας υγείας χρειάζεται όλη την γκάμα υπηρεσιών φυσικά με σωστή στρατηγική και σωστή υλοποίηση. Δηλαδή αυτό σημαίνει ότι όταν θα συνεργαστεί ένας επαγγελματίας υγείας μαζί μας, πρώτα θα καταγράψουμε που βρίσκεται, τις ανάγκες που έχει και θα δημιουργηθεί ένα πλάνο ενεργειών για τουλάχιστον 1 χρόνο. Αυτό που έχουμε παρατηρήσει είναι ότι τα αποτελέσματα εφόσον ο επαγγελματίας υγείας μας εμπιστευτεί και συνεργαστεί μαζί είναι εντυπωσιακά. Θα ήθελα μόνο να σας αναφέρω ότι οι ιατροί που έχουν συνεργασία με την Forthright είναι στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης της Google.

Μου δίνεις πάσα να ρωτήσω, θα έχει αποτέλεσμα ένας επαγγελματίας υγείας αν ασχοληθεί με το ιατρικό marketing;

Ναι και μπορεί τα αποτελέσματα να τον εκπλήξουν και αρκετά. Πολλοί ιατροί όταν συνεργαστήκαμε και ειδικά πριν 3 και 4 χρόνια ήταν δύσπιστοι όσον αφορά το αποτέλεσμα που μπορεί να έχουν. Αυτό που όμως παρατηρήσαμε και έχουμε συνεργαστεί με περισσότερους από 150 ιατρούς είναι ότι το αποτέλεσμα είναι σίγουρο και δεδομένο και τα νούμερα εντυπωσιάζουν. Μόνο να σας αναφέρω ότι αρκετοί έχουν αύξηση πελατείας μέχρι και 100% μέσα στον πρώτο χρόνο συνεργασίας. Θα πρέπει όμως ο επαγγελματίας υγείας να εμπιστευτεί, να επενδύσει και να συνεργαστεί με την εταιρεία για να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα.

Πες μας λίγα λόγια για την Forthright

Η Forthright είναι μια διαφημιστική εξειδικευμένη στο ιατρικό marketing, γι’ αυτό και δημιουργήθηκε ξεχωριστό τμήμα στην εταιρεία η HealthPartner που ασχολείται μόνο με τον κλάδο της υγείας. Η εταιρεία στελεχώνεται με νέους ανθρώπους που τους αρέσει να καινοτομούν και να προσφέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνεργάτες μας.

Από την πλευρά μου συνεχίζουμε να επενδύουμε συνέχεια στην ανάπτυξη της εταιρείας, να δημιουργούμε νέες υπηρεσίες και να προσφέρουμε στους συνεργάτες – πελάτες μας τις καλύτερες και πιο αποδοτικές λύσεις για την επίτευξη των μέγιστων αποτελεσμάτων.

Συνεπώς ο επαγγελματίας υγείας αντί να πρέπει να έχει 7 – 8, και πλέον άτομα, για να του τρέχουν το marketing του, πάμε εμείς και του προσφέρουμε τον marketer για χτίσιμο, υλοποίηση στρατηγικής και του πλάνου, graphic designers, social media managers, φωτογράφο / βιντεογράφο / motion graphics / digital marketing για Google Ads / SEO / Newsletter Campaigns, κειμενογράφους, PR & Events coordinator, Web Designer & Developer και όλοι αυτοί, είναι, κάτω από την ίδια στέγη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών μας.