Categories
Ιατρικό marketing

Case study: Πως το ιατρικό marketing εκτόξευσε τα ραντεβού σε ιατρό – γενικό χειρουργό

Η διαφημιστική εταιρεία Forthright, με εξειδίκευση στον ιατρικό κλάδο και πλούσιο premium πελατολόγιο, κατάφερε για ακόμα έναν πελάτης της ιατρό να πετύχει αύξηση των ραντεβού από το internet κατά +300% μέσα σε έναν χρόνο και συνολικά τα ραντεβού από το internet να αποτελούν το 60% των νέων πελατών του. Η Forthright έχει δημιουργήσει ειδικό τμήμα μέσα στην εταιρεία για το ιατρικό marketing, την HealthPartner, με ανθρώπους που γνωρίζουν το αντικείμενο του digital και τον ιατρικό κλάδο όσο λίγοι στην Ελλάδα.

Ο στόχος της Forthright σε συνεννόηση με τον ιατρό – γενικό χειρουργό ήταν να καλυτερεύσει την εικόνα του στο διαδίκτυο (σελίδα, social media, αρθρογραφία,video), να αυξηθεί σημαντικά η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα, να ανέβει η σελίδα στα οργανικά αποτελέσματα αλλά και να αυξηθεί το conversion rate, δηλαδή το ποσοστό των επισκεπτών της ιστοσελίδας που θα κατέληγαν τελικά να κλείσουν ραντεβού με τον ιατρό.

Έπειτα από ανάλυση των δεδομένων από το google analytics & το google search console, ανάλυση της ιστοσελίδας αναφορικά με το εικαστικό & το λειτουργικό κομμάτι της, ανάλυση του περιεχομένου και σύμφωνα με τις ανάγκες του ιατρού, προτάθηκε στρατηγική και υλοποίηση αλλαγών στη σελίδα, αλλαγές και προσθήκες στο περιεχόμενο για την κάθε υπηρεσία, δημιουργία blog, δημιουργία video, συχνότερη ανανέωση περιεχομένου στα social media και σταδιακή αύξηση του προϋπολογισμού της διαφημιστικής δαπάνης.

Η θεαματική αύξηση ανέρχεται σε ποσοστό πάνω από +300% στα ραντεβού του ιατρού από το διαδίκτυο μόλις σε 1 χρόνο! Οι ενέργειες που έγιναν πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα  με το πλάνο που είχε δημιουργηθεί. Εμφαση το πρώτο διάστημα δόθηκε στην αναδιαμόρφωση της σελίδας, στις αλλαγές / προσθήκες κειμένου και μετά στην προώθηση στα κοινωνικά δίκτυα.

Ενδιαφέρον στο case study παρουσιάζει το γεγονός ότι τα οργανικά αποτελέσματα τους τελευταίους 8 μήνες παρουσιάζουν σημαντική αύξηση κάθε μήνα .

Νίκος Παπαδόπουλος, ιδρυτής της Forthright μας αναφέρει: «πολύ σημαντικό στοιχείο για την επίτευξη των στόχων αποτελεί ο σωστός προγραμματισμός, η ανάλυση των δεδομένων, η σωστή οργάνωση και τέλος η εμπιστοσύνη που επέδειξε ο ιατρός στην Forthright για το χτίσιμο της στρατηγικής και των ενεργειών που θα έπρεπε να γίνουν.  Η στρατηγική ειδικότερα στον ιατρικό κλάδο είναι το σημαντικότερο στοιχείο για την επίτευξη των αποτελεσμάτων. Η αρθρογραφία, το στήσιμο της ιστοσελίδας και τα videos αποτελούν στοιχεία διαφοροποίησης σε έναν έντονα πλέον ανταγωνιστικό κλάδο.»

Description of Image

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σολωμού 4 Αγία Παρασκευή 153 41
Τηλ: 210 60 82 271
Fax: 210 60 82 271
Email: info@i-ygeia.gr

Follow us on

Facebook Instagram