Διαφήμιση Ιατρείου: Χτίζοντας την εικόνα του ιατρείου σας στο διαδίκτυο
Η χρήση του internet τα τελευταία χρόνια είναι καταλυτική. Έρευνες έχουν δείξει ότι πάνω από το 69% των ανθρώπων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για αναζήτηση πληροφοριών, ενώ το 43% κάνουν αναζητήσεις για ανεύρεση γιατρών. Επομένως, το ιατρικό marketing θεωρείται απαραίτητο για κάθε γιατρό που θέλει να ψάχνει έξυπνους τρόπους διαφήμισης της εταιρίας του.
Δημιουργία ιστοσελίδας
Η δημιουργία μιας δυναμικής ιστοσελίδας αποτελεί το πρώτο βήμα για τη σωστή προβολή του ιατρείου σας. Με άλλα λόγια, η ιστοσελίδα σας είναι η «βιτρίνα σας». Είναι αυτή που δίνει στους χρήστες μια ολοκληρωμένη εικόνα για την ειδικότητα και τις υπηρεσίες σας, την αισθητική και το ήθος του ιατρείου σας. Είναι ο ευκολότερος τρόπος για να προσελκύσετε τους ασθενείς σας και να μπορούν να σας βρουν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Για καλύτερα αποτελέσματα, είναι σημαντικό η ιστοσελίδα σας να περιέχει μια κατηγορία με άρθρα. Μέσα από τα άρθρα, θα επικοινωνείτε με τους ασθενείς σας προσωπικά σας επιτεύγματα, εξελίξεις στον ιατρικό κλάδο και επιστημονικά νέα. Έτσι, θα δώσετε την ευκαιρία στους ασθενείς σας να σας γνωρίσουν καλύτερα και να παρακολουθούν τα νέα σας. Στον τομέα του marketing αυτή η διαδικασία αναφέρεται ως content marketing.
Εμφάνιση στις πρώτες θέσεις της Google
Δεν αρκεί να έχετε δημιουργήσει την τέλεια ιστοσελίδα, αν δε μπορούν οι ασθενείς σας να τη βρουν κάνοντας αναζήτηση στη Google. Το δεύτερο βήμα λοιπόν είναι να κάνετε την ιστοσελίδα σας ορατή στις μηχανές αναζήτησης. Για να εμφανίζεστε στις πρώτες σελίδες της μηχανής αναζήτησης της Google θα πρέπει να περιεχόμενο της σελίδας σας να είναι προσανατολισμένο στις υπηρεσίες που προσφέρετε και στο ύφος του ιατρείου σας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με δύο τρόπους: είτε με οργανική (SEO) είτε με πληρωμένη προβολή στη Google. Κι ενώ η πληρωμένη διαφήμιση (AdWords) εμπεριέχει ένα μικρό κόστος, θα οδηγήσει το ιατρείο σας σε κερδοφορία. Έτσι, για παράδειγμα αν έχετε το ιδιωτικό σας οδοντιατρείο στο Χαλάνδρι και στην ιστοσελίδα σας υπάρχουν σαφείς οδηγίες επικοινωνίας, οι ασθενείς που μένουν στο Χαλάνδρι και αναζητούν ‘’οδοντιατρεία κοντά μου’’ θα βρουν το οδοντιατρείο σας εύκολα και γρήγορα.
Ενεργά Social Media
Τα social media αποτελούν ακόμη ένα αποτελεσματικό τρόπο διαφήμισης. Οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα, ειδικά οι νεότεροι συνομιλούν μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, έχοντας μία ενεργή σελίδα στο Facebook, θα δώσετε τη δυνατότητα στους ασθενείς να επικοινωνήσουν μαζί σας γρήγορα, εύκολα και χωρίς κόστος, στέλνοντάς σας απλά ένα μήνυμα στο messenger.
Video ads
Τον τελευταίο χρόνο οι διαφημίσεις με βίντεο έχουν εκτοξευτεί. Οι άνθρωποι που παρακολουθούν πάνω από μία ώρα video στο Facebook, και στο YouTube αγγίζουν το 50%. Επομένως, ένα βίντεο στο YouTube, όπως για παράδειγμα ένα βίντεο με τη συμμετοχή σας σε ένα συνέδριο θα φέρει πολλούς επισκέπτες στη σελίδα σας, και στη συνέχεια στην πόρτα του ιατρείου σας.
Για ολοκληρωμένα πακέτα marketing που θα ενισχύσουν την εικόνα σας στο διαδίκτυο, θα κρατήσουν πιστούς τους πελάτες σας, και θα προσελκύσουν νέους εμπιστευτείτε τη ForthRight, τη διαφημιστική εταιρεία που είναι εξειδικευμένη στο ιατρικό marketing!